Daca vi se pare ca blogurile sunt doar pentru amuzament si nicidecum o modalitate serioasa de construire si comunicare a unei imagini, inseamna ca mai sunt cateva aspecte importante pe care inca nu le-ati descoperit despre cum si ce se poate face cu ele, mai ales cand e vorba de HR.
Daca incepem sa credem din ce in ce mai mult in retele sociale ca modalitate de a personaliza recrutarea, blogurile sunt urmatorul pas. Acesta e si motivul pentru care va recomandam studiul Corporate Executive Board despre utilitatea si utilizarea blogurilor si podcasturilor in recrutare.
Ca de obicei, studiile de pe HR Toolbox abunda de exemple reale si acesta nu face o exceptie. Cateva din intrebarile la care raspunde analizand actiunilor companiilor care au avut succes in folosirea acestor metode de comunicare (si recrutare) sunt:
1. Cum exact sunt folosite blogurile si podcasturile pentru a atrage talentele de care are organizatia nevoie?
2. Care este setul de competente si abilitati ce poate fi atras mai usor prin intermediul lor?
3. Cum au reusit companiile sa masoare efectiv rezultatele utilizarii acestor instrumente in recrutare?
4. Care sunt regulile impuse de companii atunci cand vine vorba de blogurile angajatilor?
Cateva din avantajele dovedite deja ale utilizarii blogurilor si podcasturilor in recrutare sunt:
1. Turnover scazut de personal
2. Utilizare usoara si costuri foarte mici, aproape inexistente
3. Cresterea vizibilitatii companiei in mediul online
4. Potrivire crescuta intre candidat si organizatie
5. Prezenta informala a organizatiei
Descopera idei noi despre cum se poate crea un brand de angajator online cu ajutorul blogului, descarcand acum raportul The Use of Blogs and Podcasts as Recruiting Tools de pe HR Toolbox.
Atentie! Trebuie sa fi membru in comunitatea HR Toolbox pentru a avea acces la acest raport. Inregistrarea dureaza cateva minute si e gratuita.
Sursa: http://www.portalhr.ro/blogul-ca-instrument-de-recrutare/
No comments:
Post a Comment