Wednesday, July 30, 2008

Branduri globale 2008

Branduri globale 2008
Nr: Denumire: Valoarea brandului
(mld. dolari)
Evolutie 2008 vs. 2007
(%)
1. Google 86,05 30,00
2. General Electric 71,37 15,00
3. Microsoft 70,88 29,00
4. Coca-Cola 58,20 17,00
5. China Mobile 57,22 39,00
6. IBM 55,33 65,00
7. Apple 55,20 123,00
8. McDonald's 49,49 49,00
9. Nokia 43,97 39,00
10. Marlboro 37,32 -5,00
11. Vodafone 36,96 75,00
12. Toyota 35,13 5,00
13. Wal-Mart 34,54 -6,00
14. Bank of America 33,09 15,00
15. Citi 30,31 -10,00
16. HP 29,27 17,00
17. BMW 28,01 9,00
18. ICBC 28,00 70,00
19. Louis Vuitton 25,73 13,00
20. American Express 24,81 7,00
Note:
Sursa: compania de consultanta si cercetare Millward Brown
(www.dailybusiness.ro)

No comments:

Si Deus nobiscum, quis contra nos?
Îndrăzneşte să cunoşti!
Ducit Amor Patriae
Tot ceea ce este necesar ca răul să triumfe este ca oamenii buni să stea cu mâinile în sân.
(Edmund Burke)
Încearcă să nu fii un om de succes, ci un om de valoare! (Albert Einstein)
Nu voi fi un om obişnuit pentru că am dreptul să fiu extraordinar. (Peter O`Toole)
Modestia este, faţă de merit, ceea ce este umbra pentru figurile dintr-un tablou: îi dau forţă şi relief. (La Bruyere)
Maestru este numai acela care este dăruit cu harul de a învăţa pe alţii. Cu adevărat maestru este numai cel care, având el însuşi multă bogăţie sufletească, ştie să dea tot, ştiinţă, pricepere şi suflet, fără intenţii preconcepute şi fără să aştepte nimic în schimb. (Octavian Fodor)

Talent hits a target no one else can hit, genius hits a target no one else can see. (Schopenhauer)
We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit. (Aristotle)