![](http://www.cartoonstock.com/lowres/mba0080l.jpg)
1. Jobul nu indeplineste asteptarile angajatului. Unii raman si se adapteaza, altii raman insa sunt nemotivati, iar cei mai multi sunt nemultumiti si pleaca.
2. Nepotrivirea dintre angajat si job. Cercetarile din ultimii 25 de ani arata ca 80% dintre angajati considera ca nu isi folosesc corect abilitatile. Fie managerii considera ca angajatii sunt niste piese ce pot fi mutate acolo unde este nevoie, fie considera ca aptitudinile sunt mai importante decat talentul. Ambele comportamente duc la insuccese pe termen lung.
3. Lipsa de training si feedback din partea superiorilor.
4. Sanse slabe de avansare.
5. Sentimentul de nerecunostinta sau lipsa de apreciere.
6. Stresul cauzat de orele de munca suplimentare si dezechilibrul dintre viata personala si serviciu. Angajatii devin stresati cand trebuie sa sacrifice timpul petrecut cu familia pentru a munci suplimentar, cand trebuie sa se lupte cu insensibilitatea sefilor. Oamenii care pleaca din acest motiv sunt cei care muncesc pana noaptea tarziu, care sar peste pranz, care sunt prezenti la serviciu chiar si atunci cand sunt bolnavi.
7. Lipsa de incredere in superiori. Angajatii se plang de lipsa de incredere si de integritate a managerilor. Acestia sunt acuzati fie ca isi urmaresc propriile interese, fie ca nu sunt la curent cu realitatea din companie. Ambele cazuri produc lipsa de entuziasm si multe semne de intrebare in organizatie. (Leigh Branham)
No comments:
Post a Comment