HR BRANDS va avea loc pe 28 aprilie 2009 la Hotel Caro
Pentru a participa le HR Brands trebuie sa completezi formularul de inregistrare, sa iti alegi unul din cele 3 workshop-uri simultane in functie de interes si sa platesti taxa de participare.
Ce pot afla daca aleg sa particip la
workshop-ul HR Marketing?
• Care sunt canalele prin care tinerii isi cauta joburi;
• Care sunt sursele de informare despre locuri de munca;
• Cum se informeaza tinerii despre angajatori, care sunt canalele pe care le considera mai relevante si din care retin mai rapid informatia;
• Cum imi aleg canalele prin care comunic in functie de grupul meu tinta si cum trebuie sa imi adaptez mesajul la aceste canale;
• Cum masor eficienta campaniilor.
• Insight-urile sunt detaliate pe orase, grupe de varsta, in functie de nivelul de experienta, in functie de domeniu.
workshop-ul Employer branding in perioade de criza?
• Cum se modifica perceptiile si asteptarile tinerilor fata de angajatori in perioade de criza;
• Cum pot sa mentin brandul de angajator vizibil in perioade in care nu recrutez;
• Cum pot sa imi construiesc un pool de candidati valorosi pentru proiectele viitoare.
• Care sunt modalitati eficiente de pozitionare ca angajator de top in perioade de criza
workshop-ul Compensatii & beneficii?
• Care sunt asteptarile salariale ale tinerilor;
• Care sunt beneficiile non-financiare considerate atractive;
• Care este gradul in care acestea influenteaza atractivitatea unui angajator sau determina schimbarea locului de munca;
• Care este tendinta in ultimii trei ani in ceea ce priveste asteptarile salariale si non-financiare;
• Care este diferenta intre salariul real si cel asteptat;
• Ce corelatie exista intre domeniul jobului si asteptarile salariale si non-financiare;
• In ce domenii aceste diferentele dintre asteptari si salariul curent sunt mai mari;
• Insight-urile sunt detaliate pe orase, grupe de varsta, in functie de nivelul de experienta, in functie de domeniu.
Mai multe detalii pe http://www.hrbrands.ro
Pentru a participa le HR Brands trebuie sa completezi formularul de inregistrare, sa iti alegi unul din cele 3 workshop-uri simultane in functie de interes si sa platesti taxa de participare.
Ce pot afla daca aleg sa particip la
workshop-ul HR Marketing?
• Care sunt canalele prin care tinerii isi cauta joburi;
• Care sunt sursele de informare despre locuri de munca;
• Cum se informeaza tinerii despre angajatori, care sunt canalele pe care le considera mai relevante si din care retin mai rapid informatia;
• Cum imi aleg canalele prin care comunic in functie de grupul meu tinta si cum trebuie sa imi adaptez mesajul la aceste canale;
• Cum masor eficienta campaniilor.
• Insight-urile sunt detaliate pe orase, grupe de varsta, in functie de nivelul de experienta, in functie de domeniu.
workshop-ul Employer branding in perioade de criza?
• Cum se modifica perceptiile si asteptarile tinerilor fata de angajatori in perioade de criza;
• Cum pot sa mentin brandul de angajator vizibil in perioade in care nu recrutez;
• Cum pot sa imi construiesc un pool de candidati valorosi pentru proiectele viitoare.
• Care sunt modalitati eficiente de pozitionare ca angajator de top in perioade de criza
workshop-ul Compensatii & beneficii?
• Care sunt asteptarile salariale ale tinerilor;
• Care sunt beneficiile non-financiare considerate atractive;
• Care este gradul in care acestea influenteaza atractivitatea unui angajator sau determina schimbarea locului de munca;
• Care este tendinta in ultimii trei ani in ceea ce priveste asteptarile salariale si non-financiare;
• Care este diferenta intre salariul real si cel asteptat;
• Ce corelatie exista intre domeniul jobului si asteptarile salariale si non-financiare;
• In ce domenii aceste diferentele dintre asteptari si salariul curent sunt mai mari;
• Insight-urile sunt detaliate pe orase, grupe de varsta, in functie de nivelul de experienta, in functie de domeniu.
Mai multe detalii pe http://www.hrbrands.ro
No comments:
Post a Comment