Bucuresti, 14 Octombrie 2008
Cea mai importanta si imperativa strategie a companiilor pentru imbunatatirea marjelor de profit este aceea de a creste eficienta personalului.
- Chiar daca economia romaneasca este inca in crestere rapida la nivel macro, se poate observa o incetinire in anumite sectoare.
- Avand niveluri de cost (salarii brute!) inca in crestere, marjele de profit se erodeaza
- Cel mai important instrument care contracareaza aceasta tendinta de scadere este cresterea Eficientei Personalului
Cum va poate ajuta Employer Branding?
Implinirea promisiunilor presupune mai mult efort decat incheierea acestora, iar acest lucru depinde atat de calitatea si devotamentul personalului, cat si de echipa de conducere. Incepand din back-office si terminand cu front-office, daca propriul dvs personal nu este adept al brand-ului sau al conducerii, este putin probabil ca altcineva va fi, dar cum sa va asigurati ca asa ceva nu se va intampla?
- Employer Branding ajuta echipele de conducere sa creeze un fel de claritate a scopului si a devotamenului care pot transforma afacerea.
- Employer Branding ajuta sefii de department sa ridice eficienta personalului din subordine.
- Employer Branding ajuta departamentul HR sa atraga, retina si implice un anumit tip de persoane de care afacerea are nevoie pentru a construi si mentine un avantaj competitiv.
- Obiective: - De a asista managerii sa mareasca eficienta personalului aplicand tehnicile Employer Branding.
- Organizarea: - Numar limitat de participanti
- Participantii vor primi gratuit un abonament pe o perioada de 12 luni la revista Cariere.
- Master Class condus de catre Autoritatea in Employer Branding, Richard Mosley
- Key note Speaker si MC pe tema Employer Branding si Eficienta Personalului Richard Mosley
- Sesiune de intrebari si raspunsuri pentru clarificarea finala a nelamuririlor.
Cui se adreseaza aceasta conferinta?
- Top Management-ului, fiindca retinerea si eficienta personalului au devenit o problema strategica
- Expertilor HR, avand in vedere ca eficienta personalului, recrutarea, dezvoltarea si retinerea personalului sunt principalele preocupari in acest caz
- Expertilor in Marketing si Comunicare, intrucat transmiterea in mod corect a mesajului privind valorile companiei face parte din responsabilitatile lor.
Biografie Richard Mosley
Richard si-a inceput cariera la Research International, unde s-a specializat in cercetarea in domeniul Customer Service. Dupa 7 ani petrecuti ca specialist in cercetare, Richard s-a indreptat catre consultanta de marketing alaturi de unul din leaderii europeni de consultanta in branding, Added Value Group.
In paralel, Richard a fondat AVICOM, una din primele agentii de marketing intern din Marea Britanie, indeplinind functia de advisor pentru clienti internationali precum British Airways, Shell si Unilever, in domeniul dezvoltarii identitatii corporative si schimbarii organizationale.
Richard este acum asociat la "People in Business", leader global in domeniul consultantei in branding, unde a condus recent proiecte de dezvoltare a brandului pentru BAA, Coca-Cola, Fujitsu, The Guardian, Lloyds of London, RBS si Standard Life.
Cea mai recenta carte a lui Richard, "The Employer Brand: Bringing the Best of Brand Management to People at Work", avandu-l drept co-autor pe Simon Barrow, a fost publicata in Octombrie 2005. Cartea a devenit o referinta globala in domeniu, iar recent a primit o distinctie pentru 'contributia extraordinara in domeniul resurselor umane' la Congresul pe Resurse Umane Asia-Pacific din Bombay.
Pentru mai multe amănunte despre acest eveniment vizitaţi http://www.employerbrand.ro/
No comments:
Post a Comment